Tävling: vinn örhängen!

Var med och tävla om ett par jättefina handgjorda örhängen från HannaHannasFimo på instagram!
Det enda du behöver göra är:
1. Följ @hannahannasfimo på instagram
2. Dela tävlingen på instagram, tagga @hannahannasfimo och länka till litenbagare.wordpress.com*
3. Kommentera detta inlägget (här på litenbagare.wordpress.com) med din e-post eller kik-namn.
Jag lottar vinnaren 1 Mars och tar kontakt med den via e-post/kik!
*= har du inte instagram får du gärna dela tävlingen på din blogg eller Facebook och länka till detta inlägg.

20130217-151459.jpg

10 thoughts on “Tävling: vinn örhängen!

  1. Jag vill jätte gärna vinna ett par såna örhänge för dem är så finna och på instagram heter jag @TINNI_STINA_AGNES jag hoppas jag vinner för jag har knappt några örhänge och den är ASS finna!!!!!!!!!!!

    • Jag vill jätte gärna vinna ett par såna örhänge för dem är så finna och på instagram heter jag @TINNI_STINA_AGNES jag hoppas jag vinner för jag har knappt några örhänge och dem är ASS finna!!!!!!!!!!!

Kommentera

