Björnbärs smoothie med gul kiwi

Bra start på dagen! Eller inte riktigt.. För när jag skulle fota smoothien tappade jag (klumpig som jag är) glaset i min säng. Så förhoppningsvis går det bättre för er! Jag testade i alla fall att göra en smoothie med björnbär och gul kiwi. Tycker att gul kiwi är mycket godare än vanlig grön. Jag hittade på receptet själv efter lite inspiration på ”naked juice bar” där dom säljer riktigt goda smoothies. Mixa 1 banan, ca 3 dl vaniljyoghurt, en skvätt apelsinjuice, ca 0,5 dl björnbär och en halv gul kiwi. Häll upp i ett stort glas (eller två små). Klart!

P.S. Ni har väl inte missat min tävling där man kan vinna ett par jättefina örhängen?

20130219-121821.jpg

Kommentera

